Trebuie să mă înregistrez pentru a face o achiziție?
Nu, înregistrarea nu este obligatorie pentru a face o achiziție pe site-ul nostru. Cu toate acestea, prin înregistrare veți beneficia de reduceri și avantaje suplimentare.
Pot să ridic personal produsele?
Da, produsele pot fi ridicate personal de la sediul nostru după o programare telefonică prealabilă.
Cum procedez pentru a reclama un produs?
Din experiență proprie știm că se pot întâmpla multe lucruri, de exemplu, ca produsul să aibă un defect (reparabil sau ireparabil) și veți fi nevoit să îl reclamați. Citiți aici ce trebuie să faceți dacă aveți nevoie să reclamați un produs.
Ce fac în cazul în care coletul meu ajunge deteriorat?
În cazul deteriorării coletului - ambalaj rupt sau deteriorat, nu acceptați coletul de la curier și completați imediat cu acesta un formular de deteriorare a coletului. De asemenea, vă rugăm să ne informați pentru a putea rezolva problema cu curierul.
Dacă coletul nu este deteriorat dar găsiți produse deteriorate în interior, evident cauzate de transport, este necesar să reclamați în termen de 2 zile lucrătoare de la data livrării, valabil pentru Geis/DPD.
În cazul Poștei Române, dacă destinatarul constată după primirea coletului că acesta este deteriorat sau că lipsesc articole, poate face reclamație la orice oficiu poștal. Procedura de reclamație trebuie inițiată cel târziu în termen de două zile lucrătoare de la primirea coletului. Coletul trebuie prezentat în starea în care a fost livrat, inclusiv ambalajul exterior și interior. Destinatarul poate de asemenea să demonstreze această stare prin alte mijloace credibile.
În cazul refuzului de a primi coletul de către client, operatorul magazinului online www.mimulo.ro își rezervă dreptul de a recupera costurile asociate transportului coletului către client și înapoi, precum și costurile de trimitere a facturii.
Pot returna produsele achiziționate?
Da, aveți la dispoziție 14 zile pentru returnarea produselor, conform legii. Mai multe informații găsiți la secțiunea Returnarea și schimbul produselor.
Am nevoie să schimb un produs. Cum trebuie să procedez?
Ați comandat un produs de pe site-ul nostru și, după ce ați deschis pachetul, ați constatat că nu corespunde așteptărilor dvs.? Puteți returna produsul și schimba cu altul în termen de 30 de zile de la primirea pachetului. Cumpărați fără griji. Aflați aici cum să procedați pentru a schimba produsul.
Cum aflu dacă un produs este pe stoc?
În detaliile produsului este menționată disponibilitatea actuală a stocului. Acest indicator este afișat, de exemplu, ca Disponibilitate stoc (buc): mai mult de 5 buc. Dacă este indicat numărul de unități pe stoc pentru un anumit produs, acesta este pe stoc și este gata de expediere imediată. Dacă este indicat numărul de zile pentru livrare, această informație indică timpul necesar pentru livrarea produsului de la producător la depozitul nostru.
- Pentru clienți
- Totul despre achiziții
- Întrebări frecvente
- Avantajele achiziției
- Servicii
- Transport și plată
- Returnarea și schimbul produselor
- Reclamații
- Vouchere cadou
- Cupoane de reducere
- Blog
- Despre vanzator
- Mimulo.ro
- Condițiile comerciale
- Politica de confidențialitate
- Contacte
- Recenziile-clienților
- Programe de afiliere
- Colaborare en-gros