Dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile
Aveți dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile de la primirea acestora.
Produsele returnate nu trebuie să prezinte urme de spălare sau uzură, trebuie să fie complete (adică să includă toate accesoriile, certificatul de garanție, manualul etc.) și ideal ar fi să aibă ambalajul original.
Pentru o soluționare ușoară și rapidă, urmați pașii de mai jos:
1. Contactați-ne la adresa de e-mail info@mimulo.ro și includeți următoarele informații:
- Numele și prenumele persoanei care a efectuat comanda;
- Numărul comenzii sau numărul notei de livrare sau al facturii;
- Adresa;
- Numărul de telefon;
- Numărul contului bancar.
2. Vom confirma primirea e-mailului cel târziu în ziua lucrătoare următoare.
3. În pachet, vă rugăm să includeți informațiile de bază - Nume, prenume, numărul comenzii (sau al facturii, notei de livrare), numărul contului bancar și adresa de e-mail pentru procesarea rapidă a returului.
Expediați produsele pe adresa:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
Republica Cehă
4.Dacă totul este în regulă, vă vom returna banii prin transfer bancar în termen de cel mult 14 zile.
Prețul de achiziție nu poate fi returnat înainte de a primi produsele returnate. Costurile asociate cu returnarea produselor (de exemplu, taxele poștale) sunt suportate de cumpărător.
Schimbul produselor
În cazul în care ați comandat produse care nu vă satisfac, le puteți schimba în termen de 14 zile de la primirea acestora. Înțelegem că nu întotdeauna reușiți să alegeți mărimea potrivită a hainelor, culoarea sau doriți să schimbați un cadou care nu vă convine. Cumpărați fără griji.
Ce trebuie să faceți pentru a schimba produsele:
1. Produsele nu trebuie să prezinte urme de spălare sau uzură, trebuie să fie complete (adică să includă toate accesoriile, certificatul de garanție, manualul etc.) și ideal ar fi să aibă ambalajul original.
2. Plasați o nouă comandă adăugând în coș produsele pentru care doriți să schimbați cele achiziționate anterior. Alegeți livrarea în mod obișnuit și adăugați în notă "SCHIMB DE PRODUSE". Vom ști că este vorba de un schimb și vom rezerva produsele până când curierul ne va livra produsele originale.
Dacă produsele pentru schimb au o valoare mai mare decât comanda inițială, veți plăti doar diferența de sumă. Diferența de plată va fi achitată ramburs la livrarea noii comenzi. Dacă doriți să achitați diferența prin transfer bancar, menționați acest lucru în notă la comandă sau adăugați această informație în pachetul trimis.
3. Contactați-ne la adresa de e-mail info@mimulo.ro și includeți următoarele informații:
- Numele și prenumele persoanei care a efectuat comanda;
- Numărul comenzii inițiale sau al notei de livrare sau al facturii;
- Numărul noii comenzi;
- Adresa;
- Numărul de telefon.
4. Vom confirma primirea e-mailului cel târziu în ziua lucrătoare următoare.
5. În pachet, vă rugăm să includeți informațiile de bază - Nume, prenume, numărul comenzii (sau al facturii, notei de livrare) și adresa de e-mail pentru procesarea rapidă a returului.
Expediați produsele pe adresa:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
6. După ce compania de curierat ne va livra produsele pentru schimb și totul va fi în regulă, iar produsele vor fi pe stoc, schimbul va fi efectuat imediat și expediat în ziua lucrătoare următoare. Întregul proces de schimb va fi finalizat în maxim 7 zile. Costurile asociate cu schimbul produselor (de exemplu, taxele poștale) sunt suportate de cumpărător.
- Pentru clienți
- Totul despre achiziții
- Întrebări frecvente
- Avantajele achiziției
- Servicii
- Transport și plată
- Returnarea și schimbul produselor
- Reclamații
- Vouchere cadou
- Cupoane de reducere
- Blog
- Despre vanzator
- Mimulo.ro
- Condițiile comerciale
- Politica de confidențialitate
- Contacte
- Recenziile-clienților
- Programe de afiliere
- Colaborare en-gros