Din experiență proprie știm că se pot întâmpla multe lucruri, de exemplu, ca produsul să aibă un defect (reparabil sau ireparabil) și veți fi nevoit să îl reclamați. Pentru a face o reclamație, vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos, pentru ca totul să se desfășoare spre satisfacția dvs.

Procedura pentru reclamație:

1. Contactați-ne, vă rugăm, prin e-mail la info@mimulo.ro și includeți următoarele informații:

    • Numele și prenumele persoanei care a efectuat comanda;
    • Numărul comenzii, notei de livrare sau facturii;
    • Adresa;
    • Numărul de telefon;
    • Motivul (descriere scurtă) al reclamației;
    • Anexați o fotografie a defectului.

2. Vom confirma primirea e-mailului cel târziu în ziua lucrătoare următoare. Consultantul nostru va stabili împreună cu dvs. ce trebuie trimis, dacă este suficient să trimiteți doar o parte sau dacă produsul trebuie returnat complet, inclusiv accesoriile.

3. Împachetați cu grijă produsul și trimiteți-l la adresa:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov

Republica Cehă

Dacă este vorba despre un colet voluminos de peste 20 kg sau, de exemplu, un scaun auto, putem aranja ridicarea și transportul coletului direct de la dvs. prin intermediul companiei de curierat, după o înțelegere prealabilă. Costurile de transport pentru produsul reclamat vor fi suportate de noi în cazul unei reclamații justificate.

4. Vă vom informa despre rezultatul reclamației.